Kampanie na facebooku

Kampanie na facebooku

Ostania aktualizacja 9 września 2022

Kampanie na facebooku – reklama na Facebooku jest obecnie jednym z najbardziej skutecznych narzędzi do dotarcia do klienta. Baza danych jej użytkowników pozwala dotrzeć do ponad 15 milionów polskich internautów i użytkowników Internetu za pomocą komunikatu reklamowego. Dane deklaratywne (podane podczas rejestracji lub uzupełniania profilu) pozwalają dotrzeć do bardzo konkretnego użytkownika.

Dużym plusem kampanii na Facebooku jest możliwość kierowania ludzi na określone stanowiska – niezależnie od tego, czy szukasz pracownika, czy chcesz sprzedać usługę dla firm – możesz dotrzeć do samego prezydenta dzięki spersonalizowanej reklamie. Jednak największym zasobem Facebooka są dane behawioralne użytkowników – polubienia, śledzenie profili społecznościowych, komentarze dają możliwość bardzo skutecznego profilowania kampanii reklamowych.

Kampanie na facebooku
Kampanie na facebooku

Facebook jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi do pozyskiwania klientów. Wszystko dzięki możliwości kierowania spersonalizowanych reklam do konkretnego użytkownika. Załóżmy, że Twoi klienci to młodzi rodzice. Facebook to system reklamowy, który pozwala rodzicom dzieci w każdym wieku dotrzeć do rodziców. Czy sprzedajesz bilety do teatru? Nie ma problemu, docieramy do osób, które są fanami Twojej konkurencji. Podnieś drążek wyżej. Chcesz sprzedać telefon stacjonarny kobiecie w wieku powyżej 45 lat – dzięki danym, które użytkownicy Facebooka dzielą się z nami, nie mamy z tym najmniejszego problemu i dotrzemy do wybranego odbiorcy z reklamą.

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie – reklama na Facebooku jest dla Ciebie, jeśli chcesz zbudować swój wizerunek i działać PR – kampanie na Facebooku są dla Ciebie, jeśli chcesz wchodzić w interakcje z klientami – zdobyć potencjalnych klientów lub uzyskać opinię na temat twoja usługa, nie zdziwi Cię, jeśli powiemy, że Facebook jest dla Ciebie. Facebook to narzędzie, dzięki któremu dotrzesz nie tylko do klienta indywidualnego (B2C), ale także zrealizujesz kampanie reklamowe skierowane do firm (B2B). Ponadto Facebook od jakiegoś czasu modeluje swoją wyszukiwarkę, jest odpowiedzią na zapotrzebowanie użytkowników, którzy coraz częściej szukają odpowiedzi w wewnętrznej wyszukiwarce Facebooka. W rezultacie ich profil jest pełniejszy, a kampanie na Facebooku są jeszcze bardziej skuteczne.

Najważniejsze w kampaniach reklamowych na Facebooku jest określenie celu, który chcemy osiągnąć, oraz grupy docelowej, do której skierujemy wiadomość. Dzięki połączeniu danych deklaratywnych (co użytkownik mówi o sobie) i behawioralnym (co użytkownik reaguje na FB), możemy dotrzeć do osób zainteresowanych dowolnym produktem lub usługą. W tym celu możemy nie tylko wykorzystywać informacje, które użytkownicy opuszczają na swoich profilach, ale także ich zachowanie na portalu. Jeśli chcesz sprzedać produkt na swojej stronie – dotrzemy do osoby, która chętnie wychodzi poza Facebooka. Jeśli chcesz, aby użytkownik polubił twój fanpage, przekierujemy reklamy do osób, które są aktywne na Facebooku. Jeśli posiadasz biuletyn na swojej stronie, możemy użyć Twojej bazy danych na Facebooku, dzięki czemu docieramy do osób, które znają Twoją firmę z nową treścią i zwiększają zaangażowanie w twoją markę. Szanujemy pieniądze naszych klientów, więc jeśli osiągnięcie celu jest nierealistyczne. Nie boimy się tego mówić i proponujemy inne rozwiązanie

angielski niemiecki hiszpański szwedzki francuski